Ako vznikol tento nápad ?!

Zlenivela som. Ako sa začala karanténa, tak som mala v sebe motiváciu ešte cvičiť. Cvičila som aktívne už 3. mesiac skoro každý deň. Snažila som sa, aby som si každý deň pripravila pre seba niečo nové a prekonala sa, no moja lenivosť nado mnou žiaľ zvíťazila.

Je takmer skoro koniec mája a uvedomila som si, že by som už naozaj s tým niečo mala robiť. Premýšľala som, ako sa znovu prinútiť cvičiť, keďže milujem pohyb, milujem šport, milujem mať svaly. Milujem to, ale už nemám motiváciu. Niekoľko rokov som cvičila, pretože ma to bavilo, napĺňalo, ale zároveň to bola moja povinnosť. Zažila som svoju najlepšiu formu, keď som mala 19 rokov. Mala som rôzne tréningy 2-3x do dňa. Bavilo ma to, napĺňalo, zamestnávalo mi to hlavu a môj časový harmonogram. Keď som prestala cvičiť voltíž, tak som si chcela oddýchnuť. Bolo to aj kvôli zraneniam, ktoré potrebovali kľudový režim niekedy už veľmi, veľmi dávno, ale bolo to, aj, preto, že celkovo moje telo potrebovalo oddych a zregenerovať sa. Po tomto sa ťažko začne cvičiť späť, teda aspoň pre mňa. Vždy mi to vydrží tak pár mesiacov. No prišla som na niečo, čo by ma mohlo nejako udržať pri cvičení dlhšie, a to tak, že každý deň si niečo z môjho dňa natočím a potom z toho spravím video „1st week, 2nd week“ a tak ďalej. Uvidím aspoň môj posun vpred a zároveň sem môžem dať nejaké typy, ktoré som sa za tie roky naučila od rôznych trénerov alebo aj sama.

Každý deň niečo…

Nezáleží od toho či to bude posilovanie s činkami, s vlastným telom, beh, yoga alebo dlhá chôdza. Dôležité je, že vykonáme nejakú aktivitu, ktorá nám pomôže. Ja som už začala. Presne včera 19.5. 2020. Bola som na prechádzke so psom 3,5 hodiny. Prešla som asi minimálne 8 km. Aktuálne mám miernu svalovku na nohách. Dôležité je si na to navyknúť a neprestať…

Love, Lulu